Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

22 Haziran 2011 Çarşamba

Babalar Günü Fotoğraf Çekimi

 
  Geçenlerde twitter'da bahsetmiştim. Alternatif Anne adlı internet sitesinden bir ödül kazanmıştım. Bebek,çocuk ve doğum fotoğrafçısı Sinem Güven ile yaptıkları röportaj sonrası Ankara'da oturan 4 üyeye babalar günü hediyesi olarak baba çocuk fotoğraf çekimi hediye ettiler. Bilgilerini ilk mail atan 4 kişi arasında ben de vardım. Çok mutlu oldum tabi. Çünkü çok fazla şanslı biri değilimdir, böyle çekilişlerde, kuralarda falan. Bizim için de hoş bir anı olacaktı fotoğraflar. Sinem Hanım benimle hemen irtibata geçti. Tesadüfen bizim fotoğraf çekimimiz de Babalar Gününe denk geldi. Sinem Hanım'ı evimizde misafir ettik, evde ve bahçede çekimler yaptık. Bizim küçük böcek İpek coştu. Hareket etmediği kareleri zor yakaladık, ama çok eğlendik. Bizim için hoş bir anı oldu. Fotoğraflar henüz elime ulaşmadı ancak Sinem Hanım bizim için hazırlayacağı albümden 2 sayfasını mail olarak bana gönderdi ve ben de burada paylaşmak istedim.
  Öncelikle makus talihimi :)) kırarak bana bu ödülü kazanma şansı veren Alternatif Anne 'ye, daha sonra Babalar günü sabahı eşini ve çocuklarını evde bırakarak, bize misafir olan, bizim nazımızı çekip, İpek böceğininin hareketsiz bir kare fotoğrafını çekmek için yorulan, işine bu kadar saygılı,bir o kadar mütavazi ve samimi Sinem Güven' e sonsuz teşekkürler ediyorum.

  Ayrıca Sinem Hanım da bir blogger. Blogunu daha önceden de okuyordum, ama artık tanıdığım için daha bir ilgi ile takip ediyorum. Kaymak kızını ve kadayıf oğlunu  :-) anlattığı blogunu sizin de okumanızı tavsiye ederim.

Sinem Güven'in web sitesine gitmek için  tıklayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder