Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

11 Ağustos 2011 Perşembe

indirimlr.com

Şu aralar çok moda fırsat ve özel alışveriş siteleri...Ben de bir çoğuna üyeyim. Sabah işe gelince ve maillerimi açınca ilk işim neler varmış diye bakmak oluyor. Gerçekten güzel indirimler oluyor çoğu zaman. Ben henüz fırsat sitelerinden herhangi bir alışveriş yapmadım ama bir arkadaşım sürekli kullanıyor ve çok memnun olduğunu söylüyor.

Bu fırsatları, özel alışveriş sitelerini tek bir yerden takip edebileceğiniz site girmiş yayına.  Bana gelen bülteni aynen yayınlıyorum. Benim hoşuma gitti bu site siz de incelemek isterseniz  tıklayın 

Fırsat takip sitesi indirimlr.com'u tanımayanlar buraya! Grup Satın Alma Sitelerinin ve Özel Alışveriş Kulüplerinin Günlük Kampanyaları tek bir noktada.

Şehrinizdeki çılgın indirmleri ve hayatı kaçırmayın. Şehrinizdeki tüm sosyal aktivitelerden en az %50 indirimlerle yararlanın. Artık parayı düşünmeyin, sadece hayatın tadını çıkarın!

Özel Alışveriş Sitelerinin ve Fırsat Sitelerinin tüm kampanyalarını tek bir yerden takip edin.

Artık tek tek bütün alışveriş ve fırsat sitelerini dolaşmanıza gerek yok, en iyi fırsatlar ve kampanyalar hepsi bir yerde:indirimlr.com 

Tatil fırsatları, restaurant, eğlence, aktivite, eğitim fırsatları, sağlık ve güzellik fırsatları, sevdiğiniz markaların mesela Bershka, Koton, Mavi Jeans veya Reebok gibi indirimli ürün satışları ve daha neler neler...hepsinden %90'a varan indirmlerle faydalanın. Sizde en yeni trendleri kaçırmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder