Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Barilla Piccolini

Geçenlerde bir dergide reklamını görmüştüm bu makarnanın. Markette de görünce almadan geçemedim. Makarna delisi bizim kızlar. Hergün,her öğün makarna versem yerler. Zaten başka da bir şey yedikleri yok :( Sade severler makarnayı, öyle içine birşey falan ekleyip besin değerini falan arttırırsam Allah muhafaza, asla sokmazlar ağızlarına. Renkli olduğu için önce bir tereddüt ettim almakta ama, şu 3 renkli burgu makarnalar var ya onda sorun çıkmıyor, bunu da yerler herhalde dedim ve yeşil olanını yani kabaklı ve ıspanaklı olanını aldım. Dün ilk kez pişirdim. Sonuç: Başarılı. Sebzeli makarna, yeşil boyalı diye kakalandı. E tabi ben mutluyum, en azından sebzeli bişey girdi boğazdan diye. Makarnanın içerisinde %25 oranında sebze püresi olduğunu iddia ediyor Barilla ve buna inanmak istiyorum.

Çocuklar genellikle sebze yemeği sevmedikleri için Barilla Piccolini sebze yemeyi eğlenceli bir hale getirmek için çocukların en sevdiği makarna çeşitlerine %25 sebze püresi ilave edilerek üretilmiş.
3 çeşidi var Piccolini' nin.

*Domates ve havuçlu

*Havuç ve balkabaklı

 *Kabak ve ıspanaklı
 

2 yorum:

  1. Makarnacı neslin vitamin kaynakları...

    YanıtlaSil
  2. Aaa bizim Migros'ta iki çeşidi var sadece. Domatesli ve Havuçlu'yu da ekleyeyim benim yazıyı editleyip... İyi oldu bunu gördüğüm :)

    YanıtlaSil