Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

23 Kasım 2010 Salı

The Snack Trap

Çok şirin ve kullanışlı bir kaptan bahsetmek istiyorum bu yazımda. The Snack Trap.Türkçesi atıştırma kabı gibi birşey herhalde :-) Türkiye'de var mı yok mu bilmiyorum. Belki vardır ama ben görmedim.Amerika'da görmüştüm, orada çok yaygındı.Hemen hemen bütün çocukların elinde vardı.Dışarıda pusetleri ile dolaşan çocukların ellerine tutuşturmuş anneler, içlerine kraker ve ya mısır gevreği falan koymuşlar.Çok hoşuma gitmişti, ben de aldım.İşime de yaradı.İçine konulan taneli yiyecek dökülmüyor.
Plastik bir fincan, daha ince bir plastikten kapağı var, kapak değişik bir şekilde dizayn edilmiş.Çocuk elini rahatlıkla sokabiliyor içine,acıtmıyor,kabın içindekiler dökülmüyor. Çok hoş bişey anlatamıyorum siz en iyisi resimleri inceleyin :-)



Yukarıdaki model benim aldıklarımdan.Aşağıdakinin markası munchkin snack catchers.Aşağıdaki biraz daha kaliteli birşey.Ben üsttekinden satın aldıktan sonra görmüştüm munchkin snack catchers'i o yüzden almadım.Üstekilerin markası The Snack Trap. 3' lü satılıyor. Yanında da mama sandalyesi ve ya puset için bağ veriliyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder