Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

5 Kasım 2010 Cuma

Ünlü Oldum :-)

Tamamen kendim için, internetten bulduğum ilginç şeyleri toplamak, edindiğim bilgileri bir arada tutmak için blog tutmaya başladım. Önce 1-2 başarısız denemem oldu. İçime sinmedi, kaldırdım yayından.Bu blogu da kendim yazıp kendim okudum bir süre. Ta ki Annemi İstiyorum  kampanyasına verdiğim desteği yazarak o zamanlar anneyiz.biz şimdilerde Hürriyet Aile ' nin editörüolan Pınar Reyhan' a ulaştırana kadar...Kampanyanın sitesinde destekçilerimiz bölümüne benim blogumu yerleştirmeleri ile hergün inanılmaz şekilde tıklandı blogum. Daha sonra işyerinden birkaç arkadaşıma bahsettim blogdan.Dün kardeşimin - ki kardeşim face aleminde arkadaş sayısı yüksek kişilerdendir :))- facebookta blogumun linkini paylaşmasıyla olanlar oldu, ünlü oldum :))) Oysa ki ben kendi yaptığım şeyi çoğu zaman hiç beğenmeyen biri olarak bilinmek istememiş, bu nedenle bloga ne isim, ne resim koymuştum. Blogu okuyanların anlayabileceği tek şey 2 çocuklu bir anne olduğum olacaktı. Mutsuz muyum? Hayır .Herşey aynı şekilde devam edecek. Zaten işlerimin yoğunluğu nedeniyle ara sıra yazı ekleyebildiğim, tamamen benim için hobi olarak tuttuğum bloga zaman zaman internette gezerken rastladığım güzel, pratik fikirleri koyacak, zaman zaman çok iyi olmayan edebiyatımla yazılar yazacak ve çocuklarımı büyütürken yaşadığım sıkıntıların çözümleri için yaptığım araştırmalardan hoşuma gidenleri yayınlayacağım. Dilerim ki blogda ki yayınlardan sizin de işinize yarayan şeyler olsun ve kullanın.
Ayrıca dün gece sevgili kardeşimin saat 01:00 da yani gece yarısından sonra blogumun linkini facebookta paylaşması ile bir saat içerisinde 37 kez tıklanmış olması (gün içinde ki tıklanma sayısından bahsetmiyorum bile :-) )ile facebookun ne kadar etkin bir sosyal paylaşım sitesi olduğu ispatlanmış oluyor. Böylece benim de sadece eğlenmek için, hobi olarak tuttuğum blog gün içerisinde bol bol tıklanarak, halka açılmış oluyor.

Ben de, aslında çok yeni olan bu 2,5 - 3 aylık blogun bu kadar tıklanmasında emeği olanlara teşekkür etmeyi bir borç bilirim.

*Öncelikle sevgili kardeşim Asude, blogun yayına başlamadan yapım aşamasındaki arka plan ve şablon düzenleme işlerinde yardımlarını esirgemediğin için ve de facebook proilinde reklamımı yaptığın için sana,
*Sevgili Pınar Reyhan ve ekibine, kampanyanızın sitesinde destekçiniz olarak blogumun adını verdiğiniz ve ziyaretçi sayımda yükseliş sağladığınız için size,
*Nergiz, blogumu hergün mutlaka bir kaç kez tıklamaya çalışarak istatistiklerimi yüksetmek için uğraştığın için ve de yazılarımı okuduğun için ve de sürekli desteklediğin için sana,
*Bilge, her gün blogumu tıklayarak ve her fırsatta da blogumun reklamını yaparak ziyaretçi sayısında artış olmasını istediğin için sana,
*Fadişçiğim seni unutmadım, verdiğiniz destekten dolayı sana  ve sevgili kardeşin Kamile'ye,
*Ve her nereden tıklayarak bloguma ulaştıysanız önemli değil siz sevgili ziyaretçilerime,

ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
TEŞEKKÜR EDERİM...
SİZLERİ SEVİYORUM....

Not: Blogumu ziyaret eden sevgili ziyaretçilerim lütfen blogla ve ya yazılarımla ilgili fikirlerinizi benimle paylaşın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder