Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

1 Kasım 2010 Pazartesi

Dertliyim Dertli...

Uzun süredir yazı ekleyemedim bloga. Bugün de, hoşunuza gidebilecek,size ilginç gelebilecek bir şeyler yazıp link vermeyeceğim. Çok dertli olduğum bir konudan bahsedeceğim. Ve sizin de bu konuda yakınlarınızı uyarmanızı isteyeceğim. Herkes 5 kişi uyarsa sorun tam olarak çözülmeyecek ama belki biraz rahatlama olacak diye düşünüyorum. Şimdi aşağıya uyarmamanız gereken kişileri yazacağım.Bu kişiler haricinde 5 kişiye bu konudan bahsedin ve uyarın. Lütfennnnnn. Çünkü ben bu konudan çok çok çok dertliyim.

1- Bebek arabası ile dolaşan ebeveynler

2- Hamileler

3- 60 yaş üzeri kişiler

4- 3 yaş altı çocuğu olanlar

5- Engelliler

Evet....Konu şu; Alışveriş merkezlerindeki asansörler. Lütfen ama lütfen yukarıda saydığım 5 gruptan birine girmiyorsanız , yürüyen merdiven kullanın, Alışveriş merkezlerindeki asansörler, engelliler, bebek arabası ile dolaşan ebeveynler, hamileler ve yaşlılar için yapılmıştır.

Gerçekten ben çok dertliyim bu konuda. Biz alışveriş merkezlerinde 2 bebek arabası ile dolaşıyoruz mecburen çocuklar küçük olduğu için. E tabi mecburen asansör kullanmak zorunda kalıyoruz. Ama ne mümkün. Hanımefendiler beyefendiler topu topu 1 kat yukarı çıkacaklar, 1 saat asansör bekliyorlar, üşenmiyorlar. Bir de dolu gelince sinirleniyorlar. Arkadaşım evden üşenmemiş çıkmışsın,geziyorsun niye asansörle 1 kat veya 2 kat hadi olsun 3 kat (kat sayısı önemli değil) asansörle çıkıyorsun?Yürüyen merdiven niye var!!!!! İşte bu konu benim sinir kat sayımı çok yükseltiyor. Asansöre bindiğimde bu beş grubun içinde olmayan kişiler ile birlikte isem, hep içimden “neden asansöre bindiniz?” demek geçiyor, eşim engel oluyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Siz de bu konudan dertli misiniz?
 
Not: Yazının resimle pek ilgisi yok ama bu yazıdan sonra yüzümüzde hafif bir tebessüm olsun istedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder