Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

2 Ocak 2012 Pazartesi

Prima İlk Hediyem

Geçen gün üye olduğum denedimbiliyorum sitesi aracılığıyla Prima İlk Hediyem paketim geldi. Paketin içinden 1 numara Prima bebek bezi, Anne Oluyorum DVD’si,Tupperware sabun kutusu, Vodafone konuşma dakikası, Ariel , Patene gibi markalardan numune ürün ve indirim kuponu çıktı. Bu paketteki hediyelerin çoğu artık benim işime yaramıyor ama hamile bir arkadaşıma verilmek üzere bekliyor.Paketin kargo ile gelince paketi açmak bile o kadar heyecan verici ki. Tüm hamilelere bu paketi edinmelerini tavsiye ediyorum.Nasıl mı edineceksiniz? BURAYA tıklamanız yeterli.Ayrıntılar orada.Oradaki formu doldurun ve paketinizi beklemeye başlayın :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder