Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

27 Ekim 2011 Perşembe

e-bebek Bebek Yardım Paketi

Paket içeriği: (25TL)

• 1 adet Molfix Jumbo Boy Bebek Bezi
• 1 adet 250 Gr Bebelac Biberon Maması
• 1 adet 72'li Uni Baby Islak Mendil

Depremden etkilenen ailelerin bebekleri için siz de yardımda bulunmak isterseniz; hiçbir kar amacı gözetilmeden,ürünlerin şu anki maliyet değerleri dikkate alınarak hazırlanan ve içinde Molfix Jumbo bebek bezi, Bebelac Devam Sütü ( 250 gr ) ve Uni Wipes 72'li ıslak mendil bulunan bu paketlerden satın alabilirsiniz. 25 TL değerindeki paket, Van’daki bir bebeğin 10 günlük ihtiyacını karşılayacak. Depremzedelere daha fazla katkıda bulunabilmek adına tedarikçi firmalar ile görüşmeler sürdürülmektedir. Özel indirimler alınması durumunda paket içeriğine yeni ürünler eklenecek ve yeni paket içeriği sizlerle paylaşılacaktır.


Satın almış olduğnuz yardım paketleri Yurtiçi Kargo'nun personelleri tarafından, ücretsiz olarak deprem bölgesinde valilik gözetimindeki yardım kuruluşlarına ulaştırılacak. İlerleyen günlerde yardım paketlerinin ilgili ailelere ve kuruluşlara ulaştırılmasıyla ilgili fotoğraf ve bilgileri sizlerle de paylaşacağız.


Deprem Yardım Paketleri 1 Kasım Salı gününe kadar satın alınabilecektir. Yardım paketlerinin deprem bölgesine gönderimi ise 2-3 Kasım tarihlerinde gerçekleşecektir.


Ayrıca size en yakın ebebek noktalarına bebeklerinizin küçülmüş kışlık kıyafetlerini de iletebilirsiniz. Bize ulaştırılan kıyafetlerin de deprem bölgesine gönderilmesini sağlayacağız.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder