Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

13 Ekim 2011 Perşembe

Kitap Önerisi : Çocuğum Yemek Yemiyor



Blogumu ara sıra da olsa takip ediyorsanız, yemek yemeğen çocuklardan muzdarip bir anne olduğumu anlamışsınızdır. Yemek yedirmek için ben de bir çok anne gibi her yolu deniyorum. Bu yazıda size tavsiye edeceğim bu kitap, içerisindeki önerileri başarı ile uygulayabilen tüm annelere "bir kitap okudum hayatım değişti" dedirtecek bir kitap. Google'da kitabın ismiyle bir arama yaparsanız ne demek istediğimi anlayacak, annelerin başarılarına tanık olacaksınız.Kitap ile ilgili Blogcu Anne Elif'in yazısı da burada. O herşeyi anlatmış güzel kalemi ile yazısında. Benim önerim, bu kitabın çocuklu her evde bulunmasıdır, bu kitabı her annenin (ve hatta anneannenin,babaannnenin)okumasıdır.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder