Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

21 Ekim 2011 Cuma

Hediye Kitap: Çocukla Birlikte Büyümek- Dilek Kırcaoğlu


1. yılını geçtiğimiz ay dolduran blogumun ilk yılında beni yalnız bırakmayan, takip eden sevgili blog okuyucularım için bir hediye kitabım var; Çocukla Birlikte Büyümek- Dilek Kırcaoğlu. Bu kitabı bu posta yorum bırakanlar arasından kura ile belirleyeceğim, bir şanslı okura hediye edeceğim. Ancak blogspotta yorum yazdığınızda (adsız yorumcular için)mail adresinizi bırakmıyor olmanızdan dolayı size ulaşıp uaşamayacağım konusunda tereddütlerim var.Bu nedenle yorum bırakırken mutlaka ve mutlaka adsız değilde uydurukta olsa :))) bir isimle yorum bırakın ve hatta sizce mahsuru yoksa yorumunuza email adresinizi de yazarsanız kazandığınız takdirde size daha kolay ulaşabilirim. Ayrıca isminizle bıraktığınız yorumdan sonra Araştırmacı  Anne'nin iletişim bölümündeki email adresime emailinizi bana bildirebilirsiniz.

Kitap Ne Anlatıyor ??
Çocuklar neden olumsuz davranış sergilemeye ihtiyaç duyarlar? Tüm anne-babalar ve eğitimciler, çocukların uygun davranış göstermeleri için ellerinden geleni yaparlar.Ancak sonuç her zaman istenildiği gibi olmaz. Bu kitapla çocuğunuzun; Öz disiplin Problem çözme becerisi Sorumluluk Kendine güven duygularının gelişmesine nasıl yardımcı olabileceğinizi öğrenin. Çocuklarınızla; Tartışma Ev ödevi Yatma vakti Paylaşma Sorumluluk alma Yemek yeme Okula gitme 2 yaş dönemi sorunları Tuvalet eğitimi Cinsel gelişim ve bunun gibi başka alanlarda sorun yaşıyorsanız, çocuğunuzun niçin olumsuz davrandığını anlayacaksınız. Ayrıca, bu problemleri çözmek için uygun teknikler öğreneceksiniz.

NOT 1: Katılım postun yayınlanması ile başlayıp, 22 Ekim 2011 akşam saat 24:00 itibari ile son bulacaktır. Kazanan kişinin adı 23 Ekim 2011 de blogumda açıklanacak ve eğer email adresi varsa kendisine mail ile bilgi verilecek ve adres bilgileri istenecektir.

NOT 2: Bu çekiliş tamamen 1 yıldır Araştırmacı Anne'yi okuyan siz değerli okurlara bir teşekkür için yapılmakta olup ne kitabın yazarının, ne de yayınevinin bilgisi dahilinde değildir ve ticari hiçbir kaygısı yoktur. Kitap benim kitabımdır(yenidir ve okumamıştır). Hoşuma gitmesi ve  bir çok anneye yararlı olacağına inandığım bir kitap olması dolayısıyla bu kitabı hediye etmek istedim.(Gönderimde kargo ücreti de bana ait olacaktır.)

Herkese bol şanslar....

13 yorum:

  1. Zühal bekin bekinzuhal@hotmail.com

    O kadar takip ediyom bi de çekilşe katılıyım bari ;)

    YanıtlaSil
  2. Biz de kızımla bir şansımızı deneyelim bakalım ;)
    mugeuzun@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Bizde bizde :) the_bebis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. fadime_kayhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. ben de şansımı deniyorum...(mailimi mailinize gönderdim)

    YanıtlaSil
  6. çocukla büyümesek de çocukluğa insek.. araştıran annenin bu girişimini kutluyor ve kendime iyi şanslar diliyorum:)))blggrk

    YanıtlaSil
  7. asudekorucu@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. tavusbay@ug.bilkent.edu.tr

    YanıtlaSil
  9. bana da bol şans :)
    gelincika@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. gamzenurbektas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Ben de katılmak istiyorum. (mail adresimi gönderdim.)

    YanıtlaSil
  12. benim için faydalı olacağına inandığım bir kitap umarım kazanan şanslı ben olurum.

    gokceseyda@hotmail.com

    YanıtlaSil