Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

21 Ekim 2011 Cuma

Havuç Çorbası


Dün akşam yaptım bu çorbayı.Harika oldu...Özellikle çocuklar için çok besleyici ve lezzetli bir çorba. Mutlaka deneyin derim.


Malzemeler:

2 Havuç (rendelenmiş)
2 Su bardağı süt

2 Çorba kaşığı un

1 Kaşık tereyağ (tereyağ kullanmak istemezseniz sıvı yağın miktarını arttırabilirsiniz.Ama çocuklar için tereyağı çok faydalı.)

1 Kaşık sıvı yağ (ben zeytin yağ kullandım)

4 Su bardağı tavuk suyu (tavuk suyum olmadığı için ben şu Knorr' un yeni çıkan jöle kıvmındaki bulyonlarından kullandım- evet biliyorum sağlıklı değil ama :-) )

Tuz , Karabiber

Yapılışı:

Rendelenmiş havuçları yağda kavuruyoruz. (havuçlar iyice yumuşamalı)

Unu ekliyoruz ve biraz daha kavuruyoruz.

Sütü ve tavuk suyunu ekliyoruz.

Kaynayana kadar ara ara karıştırıyoruz.

Kaynadıktan sonra tuz ve karabiberi ekleyip bleder ile eziyoruz.

Afiyet Olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder