Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

22 Aralık 2010 Çarşamba

2011 Takvimi

Her yılın son günlerinde yeni yıl için yaptığımız hazırlıklardan biri de yeni yılın takvimini almaktır. Teknoloji ilerleyip, cep telefonları ve bilgisayar yaygınlaştıkça takvimlerin pabucu biraz olsun dama atılmış olsa da yine de vazgeçilmezdir benim için takvim.İşte internette rastladığım güzel bir program. Kendi resminizi yükleyerek 2011 yılına ait bir takvim elde ediyorsunuz.İster yazıcıdan çıktı alın evinize asın, ister bilgisayarınıza kaydedin ve masaüstü arka planı olarak kullanın.Karar sizin. Ben 2-3 tane yaptım bile. Birini paylaşıyorum sizlerle.Kızlarımın ve benim eski bir resmimizi koydum.Kızlarım şimdi kocaman abla oldular :)))

Siz de yapmak isterseniz tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder