Araştıran,okuyan,soran soruşturan 2 çocuklu annenin işinize yarar,hoşunuza gider, ilginizi çeker dedikleri...

20 Aralık 2010 Pazartesi

Meyve Filesi




Bundan böyle "İşime Yarayanlar" etiketi altında benim çocukları büyütürken işime yaran ve sizlere de önerebileceğim ürünleri sunacağım.İşte ilk ürün.Benim dilimde adı 'meyve emziği' :-) Çok işime yaradı. 6. aydan sonra ek besine başlayınca ve de özellikle dişler çıkarken çocukların eline elma,armut gibi meyveler veririz. Ama aklım hep orada kalır ve bu yüzden de eline bişeyler verdiysem soluk borusuna falan kaçmasın diye gözümün önünden ayırmazdım. Ama bu meyve filesi harika oldu.Mükemmel bir diş kaşıyıcı.İçine bazen elma,bazen muz,bazen armut mevsimine göre hangi meyve varsa doldurup veriyordum kızımın eline.Ben Nuby marka kullandım, memnundum. Zaten çok marka seçeneği yok sanırım.Sadece 3 marka üretmiş bu üründen benim bildiğim.İşte daha önceden bu ürürnü görmeyenler için işte resimleri.



Nuby


Mycey

                                                                           Bebedor


2 yorum:

  1. Leke tutmuyor olmalı.. Sağlam mı? Açılma, kopma, riski yok mu? Çok kullanışlı bir ürüne benziyor bu soruların haricinde. Ben büyüttüm artık kendi meyvelerini yiyiyorlar da ürün çok hoşuma gitti.. Kullanmış olmanız çekinen annelerin sorularını yanıtlamanız için harika. Ben de yayınlayabilirmiyim?..

    YanıtlaSil
  2. Leke tutmuyor diyemeyiz,bilirsiniz meyve lekeleri de kolay kolay çıkmaz zaten...Ama yedek fileleri satılıyor.Sağlam, benim kullandığım Nuby için diyebilim ki açıklıp kapanma riski, yok denecek kadar az.Bence de haika bir ürün.
    Tabi ki yayınlıyabilirsin Arabell...
    Sevgiler

    YanıtlaSil